Блог

Порти Дунаю під обстрілами. Що з фрахтом та експортом?

Дмитро Казанін, власник та директор компанії TEUS, розповів виданню Latifundist, чи не демотивували масові обстріли інфраструктури портів працювати з Дунаєм, так як змінилася кон'юнктура ринку і ставки фрахту.

«Шляхи солідарності»: чи є перспективи для українського експорту?

Про значення та перспективи європейських "шляхів солідарності" для українського експорту - у коментарі для ЗМІ Дмитро Казаніна, власника та директора TEUS.

Румунія, Болгарія, Польща, Чорногорія та країни Балтії: скільки коштує доставка в європейські порти?

Говоримо з виданням Latifundist про різницю в затратах на логістику до портів Румунії, Болгарії, Польщі, Чорногорії та країн Балтії та їх плюси і мінуси.

Директор TEUS, Дмитро Казанін став учасником Odessa Business Club

Нещодавно ми стали частиною Odessa Business Club та раді розділити місію клубу: формування позитивного образу Одеси в Україні та за кордоном за рахунок розвитку бізнес-середовища, а також культурних цінностей.

рф демпінгує ринок та атакує Дунай. Чи є в українського зерна запасні варіанти?

Коментар директора TEUS, Дмитра Казаніна для видання Ukrainian Shipping Magazine щодо альтернативної логістики в Дунайському регіоні

Компанія TEUS Terminal приєдналася до ЕВА

У червні компанія TEUS Terminal приєдналася до бізнес-спільноти EBA Odesa - Southern Ukrainian Office of the European Business Association.

Компанії TEUS Terminal 9 років!

За ці роки ми реалізували багато амбітних проектів та перевезли тонни вантажу, розробили тисячі індивідуальних логістичних маршрутів.

Чому важливий запуск перевезень залізницею через відновлений перехід із Молдовою

Перший демонстраційний вантажний потяг прослідував через відновлений прикордонний перехід Березине–Басарабяска на кордоні між Україною та Молдовою ще 22 серпня 2022 року.

Розвиток української логістики у розрізі перевезень компанії «Теус Термінал» за 2022 рік

Компанія «Теус Термінал» в 2022 році зробила вагомий внесок в галузь вантажних перевезень та має чималі напрацювання за це період.

Пропонуємо участь у зерновому коридорі

Пропонуємо гарантовані перевезення в коридорі об’ємом - 2-5 млн тон зерна на місяць

Перевалка в портах Ізмаїл та Рені

Підводні камені, складнощі та наш досвід їх подолання

Як оптимально перевозити вантажі через Південні ворота країни

Поточна ситуація щодо перевезень через українські Чорноморські порти та влучні поради