Блог

Компанія TEUS отримала членство в Одеській регіональній торгово-промисловій палаті

Наша команда завжди із задоволенням вітає нові партнерські зв’язки. Для нас такі співпраці – чергова цеглина у побудову міцного репутаційного фундаменту та посилення авторитету.

Ріст цін на пшеницю та кукурудзу: підсумки та прогнози трейдерського сезону - експертна думка

Як повідомляла у березні наша команда, запровадили у своїй діяльності новий, трейдинговий напрямок роботи. У зв’язку із закінченням сезону, як гравці ринку, ділимося тенденціями на ринку зернових культур.

Залаштунки портової логістики з Дмитром Казаніним у спеціальному проєкті «ЛоГість»

Як зараз працює портова галузь України, топ-3 факторів, які частіше змінюються в процесі інтермодальних перевезень та про те як працює з середини комплексний логістичний оператор — відверто і з перших вуст.

Компанія TEUS отримала статус критично важливого підприємства для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період

Ми традиційно працюємо для того, щоб робити відчутний внесок у свою галузь та економіку України в цілому. Недаремно у своїй діяльності ми дотримуємося принципів відповідальності, управління ризиками та вмінням вчасно реагувати на виклики.

Компанії TEUS виповнилось 10 років!

За ці 10 років своєї діяльності ми встигли зробити дуже багато корисного для транспортно-логістичної галузі та налагодити плідні ділові взаємини з багатьма компаніями.. Наші клієнти цінують унікальні комплексні рішення, які надає наша команда. А ми, своєю чергою, неухильно розвиваємося та рухаємося вгору до нових досягнень...

Ставки фрахту для барж на Дунаї вийшли на довоєнний рівень

На тлі функціонування українського морського коридору до портів Великої Одеси саме там стабілізується перевалка зернових вантажів, ставки фрахту та зменшується вартість страхування. Натомість доцільність відправки зерна через Дунайські порти в цих умовах знижується.

Перспективи портової та автологістики: Дунай, Велика Одеса, кордони з ЄС

Зараз українська логістика зазнає постійних змін. Актуальними питаннями є майбутнє співвідношення вантажних відправлень між портами Великої Одеси та Дунаю, визначеність у транспортуванні через західні кордони та відкриття Миколаївського порту. Аналіз ситуації та погляд у майбутнє очима Дмитра Казаніна, директора та власника TEUS.

TEUS запустила новий напрямок діяльності — трейдинговий

Свою діяльність по трейдингу ми зосереджуємо довкола зернових та олійних культур і вже маємо першу вдалу угоду. Для нас це рішення – сплановане та стратегічне, адже наша команда впевнена в тому, що успішні компанії масштабують та розширюють напрямки своєї роботи.

Компанія TEUS отримала статус індивідуального члена FIATA

Час гарних новин! З гордістю повідомляємо ми отримали статус індивідуального члена International Federation of Freight Forwarders Associations - FIATA.

Відповідь на блокаду польських кордонів: чи зміцнить новий Дунайський маршрут експортні можливості України

Cистематичні інциденти з розсипаною українською агропродукцією, та пошкодженими вантажівками викликають серйозні хвилювання. Коли різні суб’єкти цієї ситуації використовують її у своїх політичних цілях, учасники транспортно-експедиторської галузі мають мислити в іншій площині. Про альтернативні шляхи доставлення — в експертному матеріалі Дмитра Казаніна для видання Бізнес. Цензор.

На ринку кажуть, що «дунайські порти напівпорожні». Правда?

Дунай не рахується, бо працює «велика вода», — каже більшість трейдерів. Чи, дійсно, це так? Чи справа лише у перетоці ринку до портів Великої Одеси? Своєю думкою з гострих питань Дунайського регіону ділиться директор та власник TEUS, Дмитро Казанін.

Новий рівень викликів – новий рівень відповідальності

Благодійність сьогодні – моральний обов’язок будь-якої успішної компанії з «українською пропискою», адже лише згуртувавшись можна пройти безпрецедентно важкі часи. Допомога нужденним та максимальне сприяння силам оборони мають бути безумовним пріоритетом для кожного.