Блог

Операція "Націоналізація": Що відбувається з російськими вагонами, які опинилися в Україні

Хто зараз використовує вагони, які після початку вторгнення вирішила націоналізувати Україна, та чому затягнувся процес пошуку управителів для цього рухомого складу - у коментарі Дмитра Казаніна для видання ЦТС.

Чому фермери не поспішають продавати урожай?

В Україні повним ходом йдуть жнива. Але фермери не поспішають продавати урожай. Вони бачать, що все погоріло, значить, буде попит, буде ціна, і тримають урожай. Видання Latifundist.com спитало у фермерів, чому вони притримують товар і поцікавився, що з цього приводу думають логісти і трейдери.

Інвестиції в майбутнє агроекспорту

Власний вагонний парк – це значна перевага для сучасної транспортно-експедиторської компанії. З огляду на це компанія TEUS придбала 10 вагонів-хоперів зерновозів.

Гамбурзька справа: Чому Антимонопольний комітет України зацікавився німецьким портом

На тлі складної безпекової ситуації в Чорному морі Україна намагається відновити інтерес до своїх портів з боку світових контейнерних ліній. Та раптом АМКУ робить закид щодо найбільшої з цих ліній - MSC. Чому Антимонопольний комітет України зацікавився німецьким портом, та яка в цьому логіка — у коментарі для видання ЦТС.

Тенденції трейдерського ринку в сегменті сої: серпень 2024

Компанія TEUS продовжує досліджувати трейдерські тенденції. Зараз торкнемося сегмента сої. Отже, вартість сої до моменту публікації звіту WASDE балансувала на рівні 10,00 $/бу з незначними коливаннями то в один, то в інший бік. Однак після його публікації ціна цієї культури почала знижуватися. Нові цифри стали достатньо важкими з позиції балансів США.

Компанія TEUS стала членом Американської торгової Палати (АСС)

Для нас дуже цінно зі свого боку підтримувати українсько-американські зв’язки та робити свій внесок у них, розуміючи те, наскільки США сьогодні допомагають Україні.

Цифрові документи в судноплавстві: перспективи е-коносамента в Україні

Питання безпеки завжди посідало найважливіше місце у судноплавстві. Галузь постійно шукає нові способи покращити транспортування вантажів — починаючи з захисту вантажів від крадіжок і псування до боротьби з піратством і створення безпечних умов для екіпажу. Як реагує галузь на виклики, що стоять перед нею — у коментарі для видання USM.

Підсумки трейдерського сезону: аналіз та проміжний прогноз

Аналітика трейдерського сезону – те, що дає можливість не лише бачити комплексну картину на цей момент, а й дозволяє робити прогнози щодо подальших тенденцій. Розглянемо більш детально, якою є ситуація у різних сегментах ринку.

Компанія TEUS – у рейтингу Forbes Next 250

Ми щасливі бути частиною списку Next 250 - проекту, що символізує велике майбутнє та значний розвиток України.

TEUS приєдналася до УЗА — провідного об’єднання виробників, переробників та експортерів зерна в Україні

TEUS приєдналася до Української зернової асоціації — провідного об’єднання виробників, переробників та експортерів зерна в Україні.

Спецтариф на перевезення зерна від УЗ – це рятувальне коло для портів Дунаю

Представники транспортно-логістичної компанії TEUS вже тривалий час акцентують увагу на тому, що було б добре запровадити спеціальний тариф на перевезення зерна, щоб здешевити логістику Дунаєм. Цю думку останнім часом нерідко озвучують й інші учасники ринку. Адже логістика до портів Дунаю є дорожчою, якщо порівнювати з глибоководними портами Великої Одеси.

Нові перспективи та можливості: компанія TEUS приєдналася до Спілки Українських підприємців

Раді повідомити, що компанія TEUS офіційно стала членом Спілка Українських Підприємців. Це черговий важливий крок, що відкриває нові горизонти для співпраці та зростання.