Всі

У лютому відбулося засідання Комітету СУП з транспорту та логістики: підсумки 2024 року та пріоритети на 2025

Засідання зібрало представників галузі для підбиття підсумків 2024 року, визначення пріоритетів на 2025 рік та обговорення ключових викликів, що стоять перед бізнесом.

Збільшення запасів пшениці, скорочення врожаю кукурудзи та інші тенденції трейдерського ринку

Трейдерський ринок агропродукції переживає значні зміни: збільшення запасів пшениці, скорочення врожаю кукурудзи та інші важливі тенденції впливають на динаміку цін і стратегії гравців ринку. У новому сезоні аграрії та трейдери стикаються з новими викликами, які потребують оперативного аналізу та адаптації до умов глобального ринку.

TEUS виходить на ринок мінеральних добрив

Фасувальна машина для добрив компанії TEUS працюватиме у порту Чорноморськ.

Компанія TEUS працюватиме у брокерському напрямку

Спільно з партнерами ми запускаємо брокерський напрямок. Партнерами стали компанії Balian та MB Navigation. Перша надає брокерські послуги, друга — працює у напрямку фрахтування та шипінгу.

Рейкова реформа: що принесе нова модель залізничних перевезень

На якому етапі зараз триває розробка, що передбачає документ, чого очікує та потребує бізнес - розповів директор і власник транспортно-логістичної компанії TEUS, Дмитро Казанін.

TEUS та УЗА запровадили новий формат зустрічей для логістичного бізнесу

Українська зернова асоціація спільно з транспортно-логістичною компанією TEUS запровадили новий формат зустрічей для бізнесу з представниками уряду, міністерств та організацій.

Перезавантаження трейдерського ринку: ключові тренди

Тенденції, які зараз формують ринок агротрейдингу та впливають на результати діяльності гравців ринку

Порт Рені функціонує на 5%, в Ізмаїлі на 40% впав вантажопотік

Після обстрілів росією українських глибоководних портів почали озвучуватися думки з приводу того, що імовірним є повернення до логістики початку повномасштабної війни. Йдеться про більш активне використання портів Дунаю, розповів у коментарі Latifundist.com розповів директор та власник компанії TEUS, Дмитро Казанін.

Операція "Націоналізація": Що відбувається з російськими вагонами, які опинилися в Україні

Хто зараз використовує вагони, які після початку вторгнення вирішила націоналізувати Україна, та чому затягнувся процес пошуку управителів для цього рухомого складу - у коментарі Дмитра Казаніна для видання ЦТС.

Чому фермери не поспішають продавати урожай?

В Україні повним ходом йдуть жнива. Але фермери не поспішають продавати урожай. Вони бачать, що все погоріло, значить, буде попит, буде ціна, і тримають урожай. Видання Latifundist.com спитало у фермерів, чому вони притримують товар і поцікавився, що з цього приводу думають логісти і трейдери.

Інвестиції в майбутнє агроекспорту

Власний вагонний парк – це значна перевага для сучасної транспортно-експедиторської компанії. З огляду на це компанія TEUS придбала 10 вагонів-хоперів зерновозів.

Гамбурзька справа: Чому Антимонопольний комітет України зацікавився німецьким портом

На тлі складної безпекової ситуації в Чорному морі Україна намагається відновити інтерес до своїх портів з боку світових контейнерних ліній. Та раптом АМКУ робить закид щодо найбільшої з цих ліній - MSC. Чому Антимонопольний комітет України зацікавився німецьким портом, та яка в цьому логіка — у коментарі для видання ЦТС.