Як оптимально перевозити вантажі через Південні ворота країни

19.09.2022

16 тисяч тонн кукурудзи та 24 тисячі тонн шроту на перевалку через Південні ворота – заявлений вантаж у роботі компанії «ТЕУС» на даний момент (ліпше пишемо об'єм, який ми перевозимо щомісяця та скільки ми можемо в місяць). Напрямок користується цілком обґрунтованою затребуваністю, адже є вагомою частиною логістичної системи України. Як на ньому працює компанія сьогодні, далі можна буде дізнатися.

Логістичні деталі перевезення

У згаданому перевезенні буде застосовуватися формат накопичення з автотранспорту на склад з подальшим вивезенням (під прямий варіант) та навантаженням на судна в Одеському та Чорноморському портах.

Аби обрати оптимальний маршрут для перевезення, потрібно звертати увагу на те, з якого регіону везеться вантаж. Можливо, буде доцільність працювати по прямому варіанту з залізничного транспорту. Залізничний транспорт у цьому випадку використовуватиметься в якості складів на колесах.

Уже далі, коли вантаж буде накопичений, здійснюється перевалка на воду за прямим варіантом. Таке логістичне рішення є вигідним у тому сенсі, що дає можливість обійтися без ще однієї перевалки та мінімізувати витрати. Також це допомагає оперативно відпрацювати судно.

Трохи актуальних цифр

За прямим варіантом компанія може забезпечувати інтенсивність роботи в таких показниках:

  • з машин 2 – 2,5 тисячі тонн за добу;
  • з автотранспорту 3,5 – 4 тисячі тонн на добу. 

Згаданий формат роботи забезпечує можливість підгону рухомого складу вже під судно, що мінімізує ризики щодо простою судна в очікуванні навантажувально-вивантажувальних операцій. Це стає дуже актуальною перевагою, адже простої суден з великим тоннажем є дуже накладними.  

Про тарифи та поміркований оптимізм

Щодо утворення тарифів, то важливо враховувати те, у якому з портів відбуватиметься перевантаження. Це може бути Одеський, Чорноморський, Рибний порти. Для перевалки краще використовувати Одеський та Чорноморський порти. Щодо Рибного порту, там показник осадки 15,5 м, а інтенсивність навантаження – до 9 тисяч тонн на добу. Також у цьому порту є можливість приймати вагони на склад, а далі – по перевалці за прямим варіантом.

У цій частині відправлення важливо враховувати не лише сухопутну частину перевезень, а й фрахти. Хоча на сьогодні ціни ще є дещо завищеними, але ринок потрохи починає відновлюватися. Витрати на страхування зменшились з 5 до 1,5%. До того ж, турецький флот, який активно використовується у перевезеннях, знижує ставки на фрахт.

Комплексні рішення – наша перевага

Компанія «ТЕУС» орієнтує своїх клієнтів по суднах, а також дає контакти перевірених брокерів, аби на жодному з етапів вантажоперевезення не сталося проблем чи збоїв. Комплексні логістичні рішення – сильна сторона та вагома перевага у роботі компанії.