Проект "Балтика"
Закриття портів великої Одеси спричинило багато проблем у транспортно-логістичній сфері. Раніше, саме завдяки українським портам, перевалювалося близько 50 мільйонів тонн у річний період. На сьогоднішній день єдині можливості для перевезень створюють порти Ізмаїл та Рені, але цих можливостей дуже мало, порівняно з довоєнним періодом. Тому є потреба в пошуку альтернативних рішень.
Як компанія «ТЕУС» знаходить альтернативні комплексні рішення
Ми здійснюємо перевезення через Румунію та прикордонні переходи. Також пропонуємо використовувати порти країн Балтії. Це Щецин, Синоустьє, Клайпеда, Рига, Лієпая. Це відбувається за наступним алгоритмом:
- Ми пропонуємо везти вантажі вагонами з України до прикордонних переходів – через Ізов на Волю-Барановську, де в нашої компанії є перевалка.
- Далі ця перевалка здійснюється за прямим варіантом. Приїздять вагони, ми перевантажуємо їх або в автомобілі, або у вузькоколійні вагони.
- Тоді вагони їдуть до портів Щецин, Лієпая, Рига, Синоустьє або Клайпеда, де ми також організовуємо перевалку на судна.
- Ми повністю беремо роботу на себе, пропонуючи комплексне рішення. Оформлюємо транзитну декларацію на вантаж, а сам вантаж веземо до портів.
- У нас є можливість по кожному з цих портів вивантажити до 20 тисяч тонн. Усі порти є глибоководними, лише у Щецині осадка до 10 метрів. Але цього теж достатньо, аби відправляти вантаж кораблями до Європи.
- Також ми можемо допомогти у згаданих регіонах з фрахтами по кораблях. Є компанії, котрі надають судна, і в нас з ними налагоджені контакти.
- Такий алгоритм роботи є дуже дієвим, його вже встигли оцінити наші клієнти. Розповімо ще про деякі його нюанси.
Якщо заглибитися у механізм, то все виглядає приблизно так – клієнт доставляє вантаж (або його доставляють за замовленням клієнта) до переходу Ізов. Далі ми оплачуємо перевезення з Ізова до Волі-Барановської, де в нас розміщений термінал. Бажано, аби маршрути були по 53 вагони, що полегшить перевезення вагона нам на термінал.
Що ще варто знати
Потім відбувається перевантаження з залізничного транспорту на автомобільний. Є 170 авто для цього виду перевезень. Інтенсивність перевантаження сягає 2 доби на склад. Далі відбувається перевезення в один з зазначених портів, де наша компанія має 20 тисяч ємностей для зберігання та можливості вивантаження на судно. Ставка включає у себе 30-денний термін зберігання.
Компанія «ТЕУС» дбає про якісні та сучасні логістичні рішення для своїх клієнтів. Тож ласкаво просимо!
Долучитись до проекту
Натискаючи на кнопку «Відправити», ви погоджуєтеся з політикою конфіденційності