Перевалка в портах Ізмаїл та Рені

19.09.2022

Компанія «ТЕУС» має досвід перевалки різних вантажів. Серед них кукурудза, насіння соняшника, пшениця, ріпак, шрот, відсів, вантажі в біг бегах (добрива, технічна та харчова сіль). Виконуючи свою роботу, ми прагнемо робити її максимально якісно, аби усі клієнти залишились задоволеними.

Взаємодія з іншими компаніями

Транспортно-логістична галузь є однією з топових сфер, від яких залежить економіка держави. Тож, ясна річ, послуги компаній у цьому сегменті є затребуваними, а між самими гравцями ринку точиться конкуренція. Але наша команда намагається конкурентів перетворити на партнерів. І хоча це вдається не завжди, ми значною мірою змогли реалізувати та відобразити цей принцип у своїй роботі.

 

Разом з тим, ми не приховуємо того, що прагнемо першості. Перелік комплексних послуг, пропонованих нашою компанією, та спектр різних варіацій логістичних рішень є набагато ширшим, ніж в інших. Ми не прив’язуємо себе до шаблонних схем роботи, а шукаємо ті рішення, які дійсно будуть вигідними для клієнтської компанії. Ми діємо так навіть тоді, коли йдеться про рішення, не зовсім вигідні для нас самих. І знаємо, що це виправдано, коли працюємо на побудову стратегії міцної співпраці зі своїми клієнтами у довготривалому проміжку часу.

Переконливі цифри

Наразі нашим підприємством за період квітень-вересень 2022 року здійснено перевалку майже 209 тисяч тонн вантажу різної номенклатури. А саме це:

  • 98,6 тис. тонн – кукурудзи;
  • 65,5 тис. тонн – насіння соняшника;
  • 32,0 тис. тонн – пшениці;
  • 12,9 тис. тонн – ріпаку.

У нас є власний майданчик, площею 3 га та 1 км залізничних колій на станції Одеса-Застава. Такі інфраструктурні ресурси відмінно вписуються в логістичні ланцюги, котрі ми будуємо як в імпортному, так і в експортному напрямках.

 

З причини відсутності залізничного сполучення з Молдовою та Румунією, потрібно їхати лише транзитом через усю територію Молдови. У зв’язку з цим, виходить дешевше для наших клієнтів, якщо використовувати термінал «ТЕУС» у якості буферної зони для перевантаження:

  • експорту – з авто у залізничний транспорт;
  • імпорту – з залізничного транспорту в авто.

Ми можемо працювати з вантажами різних номенклатур. На сьогодні здійснюється перевалка 10 тисяч тонн вантажів на місяць.

Складнощі в роботі та шляхи їх подолання

Однією з найбільших складнощів під час організації перевезень у портах Великої Одеси є фізична неспроможність пунктів перетину кордону морського порту та зони митного контролю забезпечити пропуск тієї кількості автотранспорту, який може задовольнити потреби перевантажувальних терміналів при навантаженні на судна. Таким чином, вантаж надходить здебільшого автомобільним транспортом, який необхідно максимально оперативно пропустити та здійснити всі митні та організаційні формальності, які на сьогодні діють відповідно до  довоєнного регламенту.

 

Компанія «ТЕУС термінал» ініціювала модернізацію існуючої пропускної системи до рівня підвищеної діджиталізації. Це дасть змогу підвищити пропускну спроможність прохідних портів у 2 рази.

Наступною проблемою є недостатня кількість складів критого зберігання зернових або спеціалізованих елеваторів регіонального рівня. Наявність таких проміжних зерносховищ дає змогу оперативно накопичувати  зернові, проводити необхідні лабораторні виміри якості та відвантажувати в напрямок портів без втрати часу на додаткові лабораторні тести. Як результат: економія часу в портах та збільшення інтенсивності вантажних операцій.

Останні місяці показали, що є реальна потреба в будівництві регіональних елеваторів та їх спеціалізація по видам зернових. Це треба робити з урахуванням необхідності відвантаження також шроту та жмиху. Як додаткову опція, потрібне їх гранулювання.

 

Проблематика, пов'язана з недостатньою потужністю залізниці на західному кордоні,  а також необхідність зміни колісних пар знайшла своє відображення з перших місяців війни. Розвиток залізниці та прикордонних вантажних терміналів для зміни колісних пар або перевантаження вантажів по прямому варіанту до необхідного виду транспорту є найважливішим важелем, який регулює пропускну спроможність західного кордону.

Розвиток судноплавної частини Дунаю до берегів Німеччини також оптимізував би вантажообіг товарів між Україною і Європою. Важливим аспектом тут є можливість зворотного завантаження річкового флоту, днопоглиблення та розвиток європейских портів Дунаю.

Компанія «ТЕУС термінал» знає та розуміє проблемні аспекти сучасної зернової логістики, приймає активну участь у їх вирішенні. Крім того, ми долучається до українських та міжнародних ініціатив щодо оптимізації логістичних напрямків, методів підвищення ефективності роботи портів і флоту.

Наші клієнти

Серед клієнтів компанії «ТЕУС Термінал» є чимало великих гравців зернового ринку України, а також світового ринку. Ми співпрацюємо з ТОВ «АТ Каргілл», Cargill Int., ТОВ «КЕРНЕЛ-ТРЕЙД», ТОВ «КРОП-СЕРВІС», ТОВ «Агрохімтехнолоджі», ТОВ «Прайм трейд», ТОВ «Смакомтрейд», Сан Агро, Агропартнер, Метінвест, Веско.

Актуальный рабочий кейс

Як приклад, ми вивантажуємо судно з добривом у порт Галац, далі частину обсягу вивозимо залізничним транспортом, а частину – автотранспортом на майданчик «ТЕУС» в Одесі, де накопичуємо вантаж і відправляємо вже залізничними шляхами по Україні.

Таким чином, ми завжди знаходимо актуальні комплексні рішення та не боїмося складнощів.