Блог

Забагато терміналів, замало зерна: битва за урожай вже почалась

Як компанія TEUS вибудовує свою стратегію не на конкуренції з портовими терміналами, а на роботі зі своєю чіткою аудиторією - розповів директор і власник Дмитро Казанін.

Коефіцієнт конфлікту: що не так зі спробою адміністративного вирівнювання залізничних тарифів в напрямку портів

"Укрзалізниця" після відновлення інфраструктури, пошкодженої російськими обстрілами, знов має змогу відправляти поїзди до портів Чорноморськ та Одеса більш коротким маршрутом. Це хороша новина для портових операторів і бізнесу, які ще нещодавно обурювалися, що доводиться переплачувати за рух довшим маршрутом.

Профіцит вагонів і криза ставок. Як стабілізувати ринок.

Дмитро Казанін, директор і власник транспортно-логістичної компанії TEUS в експертному матеріалі для видання Rail.Insider.

Тарифи на перевезення контейнерів потребують зваженого підходу

На цьому наголосив Дмитро Казанін, директор і власник транспорно-логістичної компанії TEUS, коментуючи ініціативу АТ «Укрзалізниця» щодо можливої зміни тарифної політики.

Кібератака на Укрзалізницю: логістика без зупинок, попри проблеми з тарифами та документами

Директор та власник компанії TEUS Дмитро Казанін прокоментував наслідки нещодавнього збою в роботі системи Укрзалізниці.

Від стратегії до сервісу: доповідь Дмитра Казаніна про комплексну логістику на BLACK SEA GRAIN.KYIV

Навігація ринків, маржа та конкуренція зернових і олійних. Що стало запорукою успіху компанії на ринку та її стрімкого росту.

Зерно до Південного дешевше на 2-3$/т, ніж до Чорноморська: Укрзалізниця каже, що нема ніяких преференцій для портів.

Бізнес вважає, що це вбиває конкуренцію та стримує інвестиції в порти з менш вигідною логістикою.

За три–чотири роки може виникнути дефіцит вагонного парку

Наразі на ринку вагонів-зерновозів є проблеми з надлишковим парком. Це пов’язано передусім із низькими ставками плати за використання рухомого складу. Та за кілька років може виникнути дефіцит вагонів. Про це розповів директор і власник компанії TEUS Дмитро Казанін під час Міжнародної конференції «Black Sea Grain.KYIV» 24 квітня

Поромне сполучення Україна – Грузія: як розбудувати конкурентоздатний маршрут

Після стабілізації судноплавного трафіка очільники галузі заявляли, що докладають зусиль для відновлення контейнерного та поромного сполучення до портів Великої Одеси. Як оцінюють перспективи відновлення поромних перевезень експерти й учасники ринку - у коментарі Дмитра Казаніна для видання MIND.

Що чекає на ринок вагонів?

Ринок вагонів-зерновозів переживає непрості часи: профіцит, падіння ставок і нова послуга — відстій на станціях «Укрзалізниці». Про тренди, цифри та рішення ключових гравців, щоб зрозуміти майбутнє вагонного ринку.

Координаційна рада з невизначеними координатами. Чому портовий бізнес "не надихнувся" новою державною структурою

При Мінрозвитку створили Координаційну раду для забезпечення рівних умов роботи бізнесу в портах. При цьому представників бізнесу до складу цього органу покликати забули. Вже відбулося перше засідання цієї ради. Зі складу присутніх на ньому ми отримали зайве підтвердження, що бізнес залучати до роботи поки не планують.

Зростання конкуренції: як змінилася логістика постачань міндобрив в Україну

Українським аграріям уже в березні слід вносити в ґрунт азотні добрива. І якщо в якийсь рік комплексні добрива вони можуть і не застосовувати (власне, так і робили за умов турбулентної логістики з відповідним стрибком цін), то азотні вносять щороку. Інакше врожайність зменшиться. Водночас із початком повномасштабного вторгнення імпортерам та аграріям довелось у складних умовах налагоджувати нові канали імпорту продукції. Як змінилася логістика постачань міндобрив в Україну - у коментарі для видання Mind.